Ücretsiz Destek: +90 (542) 287 42 50

Kapat

E-Bülten

İkili Alımlarda - Tv Ünitesi %50 İndirimli

Dolce Double Set

Koltuk takımı alana Tv Ünitesi 19.900₺ yerine 9.900₺

İkili Fiyat  79.900₺

İkili Alımlarda - Tv Ünitesi %50 İndirimli

Dolce Double Set

Koltuk takımı alana Tv Ünitesi 19.900₺ yerine 9.900₺

İkili Fiyat  79.900₺

İkili Alımlarda - Tv Ünitesi %50 İndirimli

Dolce Double Set

Koltuk takımı alana Tv Ünitesi 19.900₺ yerine 9.900₺

İkili Fiyat  79.900₺

Günün Fırsatları

#instagram

Server not found

E-Bülten'e Şimdi Abone Ol

Mollis aliquet ante, suscipit non eget  nulla libero, vestibulum condimentum.

Mollis aliquet ante, suscipit non eget nulla libero, vestibulum condimentum.

Virtual reality and 3-D technology are already well-established in the entertainment industry. Now, the fashion industry is not-so-slowly adopting the same cutting-edge tech in its eternal quest for something new and different. Designer Iris van Herpen has long been experimenting with 3-D printing and Tommy Hilfiger introduced virtual reality headsets to his stores to let shoppers experience the runway show. Even Sephora has a new version of its app that allows you to “try on” makeup virtually.